domingo, 14 de abril de 2013

3. AVATAR

·Explicació de l'activitat: La profressora ens va demanar que creésim uns avatars, per després escollir el que més ens agrades per poder posar-ho de foto de perfil del nostre posterous de dibuix. Avatar: "Representació gràfica (mediant un dibuix o una fotografia) de una persona per la seva identificació." -Wikipèdia.

·Procés seguit: 1.



 Ho vaig fer amb un programa que no va ser dels que ens va donar la professora, que es di Anime Face Maker 2. Està molt bé, excepte perquè no vaig poder trobar un cabell més semblant al meu. 2.

 

Aquest avatar, ho vaig fer amb un programa que es diu Julian Opi, uns dels que hi havia al blog de dibuix. És el que menys s'assembla a mi, ja que te pocs trets facials, però el cabell m'agrada. 3.


 

Aquest programa és diu Unique. Tampoc s'assembla molt a mi, però no está malament. 4.



Està fet amb un programa que es diu Ep-Studio.Ed. Està basat amb els dibuixos de South Park. El vaig fer perquè em feia gracia, perquè no s'assembla en res. 5.



Aquest, un dels que hi havia al blog de dibuix, fet amb un programa que es diu Estil Warhol, és el que més s'assembla a mi, ja que bàsicament està fet per una fotografia. És el que més m'agrada. 6.



Aquest està fet amb el mateix programa que el cinqué avatar, però amb una altre foto i un altre estil de retocat. També està molt bé, però només em distingeixen els ulls. 7.

 

Aquesta imatge, la vaig retocar jo amb un programa que es diu Photoscape i que també ha quedat molt bé, perquè també és amb una foto. ·Resultat: La imatge que he escollit finalment, és aquesta:



Perquè és el que més s'assembla a mi, i es veu clarament que soc jo. Està molt bé, però jo preferia escollir un avatar que estigués fet amb dibuixos, però no s'assemblaven res. I per això he escollit aquest. ·Comentari personal: Aquesta activiat ha estat bé, però em va resultat més entretinguda l'anterior. Fer els avatars no era difícil, però dels que no es feien amb fotos, resultaba més complicat que s'assemblesin a mi. Però ha estar divertit i ha sigut una activitat nova, que no hi havia fet mai.

No hay comentarios:

Publicar un comentario